Εν Αθήναις

Κριτικές Δίσκων

Ο δίσκος περιέχει μουσική που έγραψε ο συνθέτης για το μπαλέτο “Αθήνα η πόλη μου” που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι από το Ελληνικό Χορόδραμα της Ραλλούς Μάνου. Το αποτέλεσμα, κατά τη γνώμη μας, ανταποκρίνεται με το παραπάνω στις ξεχωριστές προδιαγραφές του, και πόρρω απέχει από τη δισκογραφική πληθώρα της αγοράς.
Φώτης Απέργης, Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 18 Μαΐου 1986


(…) Ο συνθέτης εκμεταλλεύτηκε δεόντως το «ταξίδι στο χρόνο»: ήχοι ποικίλοι παρελαύνουν, από παραδοσιακά ώς το τσιφτετέλι κι από βαλς ως το ροκ. Πράγματα ετερόκλητα, που, όμως, “δένουν” σ’ ένα αρμονικό όλον – και τούτο δεν οφείλεται λίγο στην ενορχηστρωτική δεινότητα του Ν. Κ. Έμπνευση, χάρη και χιούμορ χαρακτηρίζουν το έργο (…)
Βασίλης Αγγελικόπουλος, Τα Νέα, 29 Μαΐου 1986


(…) Η σύνθεση μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα, απαλλαγμένη από το οπτικό στοιχείο. Τα έξι μέρη που αποτελούν το όλο έργο και είναι κυρίως ορχηστρικα, χαρακτηρίζει η πολλαπλότητα των οργάνων και η εναλλαγή των ρυθμών (…)
Δέσποινα Σαββοπούλου, Αυγή, 28 Ιουνίου 1986


(…) Η ευδιάθετη και ισορροπημένη γραφή του Νίκου Κυπουργού, σε συνδυασμό με τη λεπτοΰφαντη ενορχηστρωτική διαφάνεια, εγγυάται ένα άκουσμα γεμάτο εκπλήξεις, που σε σαγηνεύει με την τρυφερότητα του και σε αφοπλίζει με την σπάνια γιά την εποχή μας αισιοδοξία του.
Χ. Τ., ΗΧΟΣ & Hi-Fi, Ιούλιος 1986


(…) μιά προσεκτική σύνθεση μουσικών ειδών και υφών, με διαφορετική πολλές φορές καταγωγή και χρονολογία γέννησης, μια μουσική συνέχεια με απρόοπτες εναλλαγές και με σεβασμό σ’ όλες τις πηγές που την τροφοδοτούν, έτσι ώστε ένα τσάρλεστον να συναντάται με ένα νησιώτικο παραδοσιακό χορό και να ενώνονται με αγάπη αντί να χωρίζονται με σαρκασμό. Ο τελευταίος φυλάσσεται από τον συνθέτη μόνο για ένα πρωτότυπο για τα ελληνικά μουσικό/λεκτικό τετράπτυχο παιχνίδι που εικονογραφεί απολαυστικά την “Σύγχρονη Αθήνα” (…)
Φώτης Απέργης, Ελευθεροτυπία, 16 Ιουλίου 1986